Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 6, 2008

mimpi ari nih..

ari ni aku dpt satu hasutan dr seseorg yg mmbuatkan aku berpk..spttnye xyah pk pn..buang karan je..tp..btol gak ape die ckp..
**kan best kalu otak kite leh delete sume mende2 yg wat kite sedih, sakit ati,duka n yg sama waktu dgnnye..tggl yg best2 jek..tp tu la..xleh..melainkan kite ilang ingatan..**(xde kaitan ngan intro diatas)

soklan2 bodo yg aku slalu pk?
- adakah aku seorg pendendam?
- nyesal ke wat baik ngan org?
- aku nyesal ke sbb wat mcm tu dulu?
- naif kah daku?
- adakah aku suke mengungkit?

(ayat skema mmg xleh lari=p)

tp..die x bersalah..aku knl die..xpe la..org nk ckp ape pn..
sob sob..

otak /me suke wat flash back..

3 comments:

Farah Syazana said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BaseriMN said...

Hehe... Mimpi ke, kenangan yang lepas??

fadzlina said...

ade pape yg perlu daku tnglkan sbg komen??ermm..hmmm..no komen..=p