Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 20, 2009

Pelajaran ari ini

saya belajar,
bahawa saya tak boleh memaksa org lain
mecintai saya,
saya hanya dapat melakukan sesuatu
untuk org yg saya cintai..

saya belajar,
bahawa lamenye waktu bertahun2
untuk membangun kepercayaan dan hanya
beberapa detik saje utk menghancurkannya..

saya belajar,
bahawa jika seseorg tidak menunjukkan perhatian
spt yg saya inginkan,
bukan bererti die tidak mencintai saya
tetapi die juga ada kehidupannya sndiri selain hanya 'melihat' saya..

saya belajar,
bahawa sebaik2 pasangan itu
mereka pasti pernah melukai hati saya
dan untuk itu saya harus memaafkannya..

*fezza yg demam*(wani, tulun watkan bubur ayam + udang + sutun)

3 comments:

Miss Wanie said...

ok baby..
bubur on da way

hahaha

p/s:pelajaran yg bguna..utk aku jugak..hehe

WaDieQ said...

fezza oi.. pasal admin tu.. aku pun tatau nak explain cana kat ko huhu

F-7 said...

update ur blog pls:P