Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

kawan

hmm..xde mud sbnrnye nk menulis..tp tulis gak la..
aku tgh rse bdebar la skang..xtau nape..sakit lg ke aku? rse mcm dah ok..tp ntah la..ari ni mungkin ok..esok lusa xtau lg..

bercakap pasal persahabatan..
sedih kan kalu sesuatu persahabatan terputus akibat daripada sesuatu masalah yg dtgnye x diundang..dan dtgnye menyakitkan ati , jiwa dan perasaan..=(

aku tgh berusaha bersungguh2 menjadi diri aku yg setabah dulu..thanks kepada kwn2..terutama kpd kwn yg aku xnk kwn sgt dulu, skang dah jd kwn aku..hehe..

ape la aku merepek ni..=)

3 comments:

Anonymous said...

my sweet friend..mari kita sama2 usaha jadi lebih tabah.:)..orang kata, dengan kesedihan baru kita kenal apa itu bahagia..on one fine day..insyaAllah..

peeja said...

to anis: "thanks kepada kwn2..terutama kpd kwn yg aku xnk kwn sgt dulu, skang dah jd kwn aku..hehe.." ---> sebenanrye refer kepada awak..heheh..xtau plak awak bce blog sy..hehe

btol2, walaupn awak xtau pe mslh sy, tp nasihat2 awak mmg berkesan juge..=)
bgs pe tabah skang, nnti dah jadi isteri, ibu, kene blaja jd tabah gak..isteri yg tabah n ibu yg tabah..wah dah stat berangan walapun msh dlm tempoh edah..haha

Anis Farhan said...

hehe..ok2..bape lama tempoh edah ni? jangan lame2..ni konpem bole jadi isteri solehah dan ibu mithali ni.:D