Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

laki materialistik

korg pernah x kawan ngan laki mata duit rial yg plastik (materalistik)..

hehe..
aku pernah la kot dulu2 zaman aku universiti dulu (name U dirahsiakan)..

ade la 2 org mamat yg aku syaki agak nk tgk aku ni berada ke x..tp xtau la kalu aku yg sensitif sgt ke ape kan..

hehe..

laki pertama:

mase mula2 knl soklan die yg agak mganggu jiwa raga aku
"Enpon awak jenis ape ye? ade kaler x? ade kamera x mcm sy? (smbil tunjuk2 die nye enpon)..dah la mse tu tgh zaman2 nokia 3310 yg wat baling anjing x mati2 tuh..kompem la aku pakai enpon tuh..tu pn dah kire bangga sangat dah tu pasal volume sound die aku selalu set ke paling tggi..(motif nk suh sume org tau aku dpt msg..haha)..
so terkebil2 je aku nk jwb..haha..aku pn senyum je la kot mse tuh..tiada kata seindah rupa..oh pe kne mengena~~! soklan kedua oleh laki pertama ni yg len adalah "bilik kat umah awak bape kaki ye? besar x?"..*&&5^&%$#

laki kedua:

dipendekkan cite je la ye. soklan die
"umah awak kondo ke banglo?"

fuh, nape pilihan jawapan die mcm xde kne mengena je..nape, kalu aku duk umah pjg, xnk kwan aku eh?..mse tu pn aku senyum2 je..kang kalu jwb x, die xnk kwn aku plak..tp kalu ko tnye skang, kompem aku jawab..lasering punye jwpn, leh?=p

kesimpulannye yg aku pelik, nape aku tulis mcm ni ari nih..x bek tau..bln2 pose ni..ke x pose ni?ish2..

aku pose ok..=p

babai

3 comments:

elisa amirah said...

hii :)

erkk..ade gak ke laki cmtuu?

peeja said...

mstilah ade..terbukti=p

Unknown said...

X sangka..
Unik nye pengalaman awk ni..
Sabo je la..