Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 25, 2010

Farah & Fezza

farah: salam
besday gurl

me: salam perantau
tq bro..

farah: ape mcm umo dh 24?

me: nmpak cm dah matang..
dtg awal ari nih..
7.30
dah 5 bln dtg kul 9

farah: gile la ko neh..ptt la bile aku cet ngn ko ni dpt rse kematangan ko

me: terime kaseh
kata2 tidak menggambarkan ape2
perbuatan yg lebih penting

farah: hahaha
ngan tunjuk gunekan ibu jari
dan bercakap bahasa baku

me: hahaha
benci la awak ni..
mcm tau2 jer
stereotaip kita

-------------------------------------------------------------------------

** tiap tahun, farah, fezza, wani mmpunyai impian utk menjadi matang apabila tiba waktu besday masing2..mmg terbukti tp cuma 2 3 ari..lepas tu, menjadi diri mereka semula..

2 comments:

Miss Wanie said...

hahaa..stuju
pastu smbg blk matang utk nx besday..hahaha

hepi besday lg skali :D

Farah Syazana said...

hahahaha.

aku matang ar skang!

sejak umo 24 aku mmg dh matang gle (aku rse statement ni je pon dh mmbuatkan aku rse x matang)