Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

Tahun 2011

elo sume! hepi new year..yehuuu!! sonok btol dah masuk thn baru sbb umur dah meningkat..dan tentunya sudah hampir2 matang=p..ape azam baru korg thn 2011 nih.azam thn lepas yg korg listkan nk dekat puluh2 tuh jd ke x?aku cm bese lah..kata tidak dikota..ayuh aku listkan blik azam aku thn lepas (2010), dan saksikan caption2 sama ada tercapai atau x=p

1. smbung master - ok, yg ni x menjadi sbb kdg2 aku rse aku nk smbung blaja, kdg2 xrase nk smbung..so x tercapai..

2. basuh kete tiap seminggu - ceh, mase mula2 dapat kete je aku basuh seminggu sekali, tapi thn lepas, nak kan seminggu, sebulan pn x tentu basuh..busy agaknye cik fezza ni kan..kete maivi putih aku kdg2 org lain pn leh kompius sama ada aku beli kaler putih atau grey=p

3. x kesah ape die nk wat, xnk tnye ape die nk wat (termasuk dlm azam tuh)- oh, yg ni azam tahun lepas gak..dia yg dimaksudkan adalah laki yg kejam dan b*do tgglkan aku thn lepas..oh tp tidak mengapa..sbb aku dah dpt si comel yg 4juta kali lagi super baik dari dia..tiada tandingan nyer..dan aku amat2 bersyukur dipertemukan dengan MR F aku..dan aku nak kawen dgn MR F aku..=p

4. mempunyai satu ikatan..at list, dirisik, diminang, di tunang (haha)- ok, thn lepas blh la aku gelakkan azam aku ni sndiri, tp mungkin tidak lg thn ni sbb mebe thn ni salah satu impian aku tuh akan tercapai..=p

5. bg duit kt daddy tiap bulan tanpa putus ( ari tu ade xbg..abes=p)- ni pn x jadi sgt=p

6. masak setiap ari/ at lis tau satu resepi tiap ari (tetibe rse bpeluh)- yg pn x tercapai..yang hampir tercapai ialah aku hanya beli buku resepi '1 hari 1 resepi;365resepi'..aku beli buku tu kat MPH..xpernah2 aku beli buku resepi=p

7. amek kursus kek, biskut - tipu, yg ni lagi la x tercapai

8. kurgkan belanja pada bil tepon (seb bek dah x gne line)- tercapai mula2
je sbb dah tuka dr postpaid ke prepaid..tp skang dah kembali ke line..sng nk berhubung dgn si jejaka..oh lupe nk gtau sume, no tepon sy masih same cume sudah bertukar operator kepada Celcom..


9. bace novel english tiap3 ari, sbb nk amek Toefl(x ingt ejaan)- x jadi

10. nk tambah accesories/modified kete (dah boring)- x jadi

11. xnk pakai kasut tumit tggi - x jadi..masih beli kasut tumit tggi

12. nak beli handbag baru (ni pn azam gak ke?)- x jadi, gila setahun x tuka henbeg

13. xnk berkorban utk laki smpai rse diri budus- x, utk laki len ya, bodoh rase berkorban..tp bkn utk MR F..utk dia tu namenye kasih sayan..hehe

14. saving at list RM1K sebulan (ok yg ni tipu)- yg ni propa semata2..seratus pn x smpai..

15. beli baju tiap bulan- macam x jer..x ingt

16. Pergi bercuti dgn wani (janji nak g genting kan?)- dah g genting thn lepas, tp bkn dgn wani..mknenye x tercapai juge..

17. jadi pmpuan baik (=p)- no komen

2 comments:

Farah Syazana said...

oit. mr f tuh sape?

takkan chinese look kot..die kan ex.haha

peeja said...

hahaha..gile ah kalu aku pilih Mr F yg ko tgh pk kan tuh..