Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

Jangan

dlm idup ni,ade beberapa perkara yg blh jd rules atau pengajaran atau teladan atau jangan-wat-lagi atau ape saje yg sewaktu dengannye..jadi dlm idup aku aku dah listkan beberapa 'jangan' supaya aku jangan wat atau xkan wat atau xkan wat lagi..

(list ni setakat aku ingat je la..kalu nk tmbah lg, aku ngedet, tp ade korg kesah ke?aku-pun-xkesah..

1. Jangan join MLM, sistem piramid atau sistem barter
2. Jangan suh org kat terminal bus jagakan laptop korg-sbb-korg nk beli jambu kat gerai jual jambu.
3. Jangan bagi muka kat org yg ngumpat korg dr belakang - mari ngumpat die jugak
4. Jangan simpan dalam ati kalu org layan kita ntah-hape-hape
5. Jangan beli perabot kat kedai perabot dan wat full payment selagi kedai perabot x anta perabot tu kat umah.
6. Jangan bercinta dengan laki berasal dari kelantan -yg duduk kt kelantan - yg anak mak - yg selalu sebut cinta lepas kawen lg best - padahal dah bcinta lame dengan korg
7. Jangan segan silu sound org yg memalukan korg depan org lain
8. Jangan segan silu tukar duit yg terkoyak kalu org kedai pulangkan baki korg dengan ringgit malaysia yg sudah nazak
9. Jangan lembik sgt, lembut xpe
10. Jangan marah suami korg..derhaka
11. Jangan marah ayah korg...derhaka

updet lg nnti..p/s <--

No comments: