Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

marah

1. Faizal
2. Abah
3. Mohd Hafizi

3 org laki ni penting dlm idup aku..ketahuilah kamu 3 org bahawasa sekiranya aku berbuat kesilapan kepada kamu bertiga tanpa disengajakan seperti termarah tanpa niat, sesungguhnya selepas kemarahan itu reda, aku akan berasa menyesal sehingga terfikir2 kesalahan aku itu dan cuba utk menebusnya blk..

kata org, kalu syg, tgn2 kan..
tp
kata aku, kalu syg, marah2 kan..

hehe..

ape2 pun, aku tetap syg engkorg, korg pn syg aku jugak kan..sob2

6 comments:

wlu said...

hehehe...syg menyayang...menyayang syg....b'salam2an..b'maafan..hehehe..

peeja said...

hehee..sape aje lah WLU ni:p

wlu said...

kau mawarku...syuwaa....
juwita kalbu...dap syuwaa....
gadis y ku rindu.....
kau remaja mencuri hatiku...
hatiku...lalalala..

peeja said...

siap syuwaa syuwaa..hahaha..'ade bakground singer lg..haha..kelalar la..

wlu said...

hehehe...i mish u..... :P
opsss...teng3....alamak...
ade yang kene baling ngan spana
kang lau bakal tunang die tau nehh...hehehehe :p

peeja said...

xpe..bkl tunang sy sporting..eh ye ke..ngamuk die nnti, xtau =p