Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 2, 2009

WADIK, aku da bls tag ko!

skang ni, aku akan post kekALau ade org tag je..sbb xde idea nk tulis pe..ni tag dr wadi..dulu die xtau pun tag tu pemende..skang ni die da byk tag aku..mentang2 da reti..tp xpelah..suke je wat..


#1 describe 10 things about the person who tag u -[wadik yg tag aku]

1.pandai bab komputer
2.kerek
3.sombon
4.suke bgadoh
5.suke mandi air panas waktu pagi
6.pekerja intel penang
7.pernah kehilangan wallet
8.peserta edx 2008- gold medal
9.suke pasal network
10.x suke programming


#2 describe 10 things about you

1. perempuan
2. ex-utp
3. manusia
4. 22 tahun 4 bln
5. dok kajang
6. blh minum
7. Berkaca mata
8. Hobi ; memancing
9. Panggilan diri ; feza, haf, norhap, donut
10. Minat utama ; programming, menyanyi, berlakon, modeling, suke beli brg2 komputer, suke beli laptop baru...(mari gelak beramai2)

aku nak tag wadi..silakan

2 comments:

Reiki said...

Xde pun pizza TwT

WaDieQ said...

1.pandai bab komputer - mana pandai pun
2.kerek - ni betul
3.sombon - ni betul
4.suke bgadoh - ni betul
5.suke mandi air panas waktu pagi
6.pekerja intel penang
7.pernah kehilangan wallet
8.peserta edx 2008- gold medal
9.suke pasal network - tak suka.. aku nak suka ko boleh ?
10.x suke programming - aku suka je programming