Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

Tag lagi?

Tagged again by wani ex rumet...yg bwh tu farah syajana punye..

1.where you and i met?
1st day kt utp..masa tgh tggu turn nk register (kt main hall)..org yg pertama aku jmpe dlm hall..'amek course ape'-tnye fezza kepada wani

2.how long have you known me?
masuk 5 thn bln julai nieh..

3.the last time we saw each other?
baru lagi jmpe die..die teman aku g report duty kt KLCC..baik kan die..pastu kitorg bising air mahal n eksen kunun2 bakal pekerja petronas..haha

4.you're first impression of me upon meeting/seeing me?
sopannye..

5.am i funny?
funny ke ek..jawapannye TIDAK..sbb die matang (blh ke jawapan jujur cmni)

6.whats my favorite music?
mcm2..die suke lagu cinta2

7.choose 5 words to describe me the most
pendiam, pemalu, rajin, pengemas, pandai

8.have you hugged me?
x penah, penah urut badan die..aaaaaa malu~

9.if there was one good nickname for me,what would it be?
wen (singkatan wani)

10.tell me 1 of my weakness?
x pandai marah

11.where do you think i will be in 25 years?
mebe kt obersea..plg jauh dr aku pn mebe ganu..da bkeje, tp blum berkahwin, dah berkereta sendiri dan ramai anak buah


12.what is the most memorable event that spent with me,you can never forget?
mse gadoh pasal silat..so sweet pergadohan tuh..

13.will you re-post this so i can fill this out for you?
Tamo!

4 comments:

Azrin L. said...

pija. kite add awk dlm bloglist kite okeh? :)

peeja said...

okey je..buleh2

Miss Wanie said...

weh..ko pakat ngan farah ke tang weakness tuh?
ko la yg salah..sbb xbjaya didik aku jd garang wlaupn aku rumet ngan ko slama 4 taun..

hasil didikan ko adelah aku xbjaya gak jd garang tp ko yg btambah garang..hahahaha

chillsberry said...

x penah, penah urut badan die..aaaaaa malu~

euwwww..tolonglah~ ;p