Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

Tag- tolong undi Amir Keluar!

ni tag dr farah syajana..'I' merujuk kepada farah syajana..

1.where you and i met?
mse educamp ari ketiga..mse interview session..kami grup yg same..grup B2..

2.how long have you known me?
foundation + degree = 4 thn setengah..kalu bundarkan, mau 5 thn dah

3.the last time we saw each other?
mse aku temankan die ngan izian g report duty kat KLCC..

4.you're first impression of me upon meeting/seeing me?
sila rujuk jawaban no 1. mse tu aku ingt die adalah facilitator yg handle educamp tuh.sbb gayanye mengalahkan facilitator..

5.am i funny?
mmg pun..pastu slalu jd stok kne buli n kne hanger oleh aku..

6.whats my favorite music?
favourite music ko adalah fav music izian..

7.choose 5 words to describe me the most
byk ckp, klaka, suke wat keje gile, suara sgt besh,xsesuai jd model

8.have you hugged me?
lebih dr itu pun penah

9.if there was one good nickname for me,what would it be?
miss Zai

10.tell me 1 of my weakness?
kecik ati..dgn funa pun nk kecik hati..haha

11.where do you think i will be in 25 years?
yg pasti 25 da bkeje, bkerete, da pandai pakai mascara n brg2 make-up,n tidak tggl sebelah umah ngan aku spt yg slalu diidam2kan

12.what is the most memorable event that spent with me,you can never forget?
mse misi nk selamatkan baju utp merah aku ngan wani..bes n klaka gile time tuh..sbb aku tgk je korg senget2 kepala nk selamatkan bju aku yg tergantung kt celah besi koridor..huuhu

13.will you re-post this so i can fill this out for you?
xnk tag..x paham soklan neh..

2 comments:

Farah Syazana said...

lawak giler!!

Miss Wanie said...

lebey drp hugged???
apekah itu?haaaaaaaaa....
muahahhaha