Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 19, 2009

x paham

aku x paham nape ade sesetengah org x akan angkat tepon kalu nombor tu yg bkn dlm friendlist die atau pn no yg die x kenal..

nape cmtu?

kot la kan org tu sim card die rosak ke hape ke, so tpakse gne no lain

ekeleh

bajet ade org nak kaco la tu eh?
ataupun bajet femes sgt sehingga x mahu diganggu..

kalu dorg setakat miscol sekali je, x pe lah kalu korg xnk layan, tp kalu da beratus kali kol gne no same, xkan nk angkat lagi??

so, angkat je lah..jwb sesaat dua, kalu btol pemanggil tu nk menggatal, so letak je trus..abes cite

aku juge x paham kalu ade org msg salah no..kalu salah dan trus senyap xpe lagi..

tp

kalu salah nombor, disusuli pula dgn sesi ice breaking, adakah itu tersalah no atau wat2 salah dial?

dan

aku juge x paham kalu kite pula yg tersalah no, tp org disane pula yg merengek2 mahu tau sape kite, padahal da ckp ' sorry, salah no'..huhu



p/s: xde kne mengena ngan aku..lalala~..hehe

2 comments:

WaDieQ said...

erm.. aku mmg tak akan angkat kalau no tak kenal.. takut org kutip hutang hahahaha

peeja said...

haha..ko berutang ngan sape smpai cm tu skali..reason xley blah..haha