Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

interview~

ari tuh( 20.10.2010), aku g interview lagi..kali ni interview Peg Teknologi Maklumat under SPA.. dan aku g..sblm ni dpt gak surat pggln interview tuh tp x g sbb xde org nk anta n aku pn x prepare pape..kali ni dpt lagi wat kali kedua..so kne la g kan..peluang sebenarnye x dtg byk kali..tp kalu dah ter datang byk kali, jgn la dilepasi..=p

thn ni je aku dah g interview 2 kali..first interview dah berjaya dapat..tp aku masih x puas lagi..g plak interview len..ape la agaknye aku cr dlm kehidupan ni..hehe..bknnye best sgt pn g interview..kne berdebar2 smpai sejuk2 tgn, kne study, kne bersiap sebagai seorg korporat..kne mtk cuti..reason: 'personal matter'..xkan la nk apply cuti nak gtau bos reasonnye 'nk g interview tmpt len..xnk keje sini dah'..kan x ptt tuh..=pha best ke sume tuh..x best kan..tp aku g jugak..hehe...

dan dah lepas pn interview tuh..interview abes kul 1 sbb aku peserta last skali..hehe..pastu Mr F dtg jemput aku kt tmpt interview..g ikea ngan Ou..cari perabot utk umah kami nnti..(over nye stetment aku=p)

=p

2 comments:

Miss Wanie said...

da nk kawen ker?
tahniah~~
jgn luper jemput mjlis tunang, nikah, sanding n seangkatan dgnnye...

kalo x..................
kecik ati smp biler2 :(

peeja said...

wanie, mstilah kne ajak ko..ko n farah adalah wakil utp yg aku jmput..
motif jemputan: nak adiah..microwave atau peti sejuk..