Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 19, 2009

Jangan dilukai ati ini~

Ari ni awal2 pagi lagi opismate aku bg kejutan kat aku (terkejut sgt ke?) | (pg sgt ke aku dtg keje?=p)..Kejutannye ialah jeng..jeng..jeng, die bg adiah besday kt aku..Wah terharu aku..Terharu sbb awal seminggu dr tarikh kejadian..haha..reason die = die dah beli awal2, kalu letak kt opis nnti aku ternampak,daah x surprise (sbb die dok sebelah aku jek=p), n satu lg sbb die nk jd org first bg adiah kt aku..wah, org first? ntah2 die yg paling first n paling last bg kat aku psl xde sape dah nk bg kt aku.. (ayat minta simpati..sila jgn kesian=p)

Oh nie lah die gmba adiah tersebut..comel jer..die kate die beli yg kecik je psl gaji die bln ni dah abes..thn depan die bg lagi besar..haha..(dah bg pun kire bgs pe kan?)



Ni gmba pemberi adiah tersbut..yeay..berikan tepukan!!
Name die Karthini..Dia ni indian tau..jgn ingt melayu plak..haha..aku kan satu malaysia..sume kaum kwn..hehe



Kalu dah ade gmba pemberi tuh, sgt la wajib utk letak gmba penerima pula..x gtu kawan2 ku syg? =p



So kwn2 yg lain, kalu nk gmba korg ade kt blog aku nih, leh la bg adiah kt aku yer..haha..(ayat ni mMG xleh blah kan?eh tp aku bkn mcm tu ke, poyo2 sentiasa..ok, xkesah lgsung!hehe)

Papai..

No comments: