Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 19, 2009

My WorkStation~

Oh ari ni sgt ade mood nk update blog..sbb kelas aku ari ni sejam jer..heaven gile..tp time byk kelas, muke kwn ko yg dok sebelah pun xsmpt2 nk tgk..haha

so, ari ni aku just nk tunjuk workstation aku kt opis nih..simple je tmpt aku..yg penting lecture2 note aku x ilang..simple2 pun, brg3 mengarut lg byk dr brg wajib keje..hehe..





yg ujung tu gmba 3 buah novel, satu english, 2 bm..bace time2 xde mud nk wat pape..n smbil mengasah skill berbahasa...=p

tmpt aku ni kt kawasan cubical jer..x layak lg nk dok bilik sorg2..mebe kne tggu aku keje 10 thn lg kot..tu pn xtentu..hehe

n yg paling penting n paling best, tmpt dok aku ni sgt dekat ngan toilet n tmpt amek air minum..sgt strategik..bile dah minum air puas2, leh trus g toilet sebelahnye..

n bile dah dok dekat ngan toilet ni, kebaikan yg seterusnye adalah aku akan dpt byk kwn..apakah kaitannya?
ye la..bile toilet tu dah penuh, dorg dok la tmpt aku utk que..borak2 sekejap sblm org kt toilet tuh kua..pas die masuk toilet tuh, smpai situ je lah hbgn persahabatan kami..kami akan berkawan semula bile die nk pergi toilet lagi..sgt hampeh kan..haha..

lagi satu, tmpt aku ni berada tgh2 bilik dua org dato'..sorg tuh Program Manager, n sorg lg Dean..bile
dorg marah org2 bawah dorg, aku yg naik tensen..sbbnye bising tol..nk marah senyap2 je lah kan? (blh ke marah senyap2)..yg paling x best, bile dua2 org Dato' tuh xde dlm opis, org akan tnye aku mane dorg pergi..wei, korg ingt aku PA die ke ape..kalu mse bln pose ari tuh, kalo org cari dato' tuh, aku ckp je 'dorg pergi bazar ramadhan kot'...haha

tp ape2 pun aku suke tmpt aku neh..walaupn ramai penyebuk nak tau ape aku wat..aku redha seadanye..tu mknenye aku femes..sekian terima kaseh..

=p

1 comment:

mEsoL said...

tersusun btol workstation anda. aku punya, weekend je sempat kemas, pastu berterabur balik.