Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 18, 2009

Sabtu itu~

Hari : Sabtu lepas
venue: PWTC
Event: Pameran Kawen
Pergi bersama: abg + awek + diri sndiri + org len sket
Mase: 12 - 4


Details dah ade kat atas..(ade ke org nak tau)..haha
ramai gile org kt sana..n byk jugak la promosi2 perkahwinan yg ditawarkan..
aku xde minat pape pun sbb bkn aku yg nak kawen..kalu aku yg nak kawen, mahu sume booth aku wat tempahan...haha (eh xla, sy sederhana jer..hantaran pun murah..=p TETIBE!)

Ni antara gmba2 yg aku smpt amek la sepanjang 4 jam kt sane..xde la 4 jam sgt..tolak dgn jem lg..dlm 2 jam je kt
sinun..





Gmba pelamin anganku musnah...



gmba kotak kot..mmg pun..

Hari : Sabtu lepas (ari yg same)
Venue: Tesco Ampang
Event: Membeli Belah
Pergi Bersama: sila rujuk fakta di atas
Mase: 4 - 6


pas je pergi pameran, abg aku plak gatal nk singgah Tesco Ampang..aku dah mengeluh2 dah sbb mcm la xde Tesco kt
kwasan umah kite..alasan = harga kt Tesco Ampang lg murah..ye ke?? (sbnrnye ade misi lain nk kne wat)..ditambah dgn jem nye, ujan lebat lg..ish3

gmba kt cni xde, malas nk snap..muke dah muncung..haha

sbnrnye nk blk awal tuh sbb ade temu janji nk g tgk wayang ngan kwn..hehe..janji nye kul 8..so kalu dah kul 8,
kne la blk berehat dulu sume..kalu x , aku letih..haha..alasan x best lgsung..menambah kesengsaraan aku ni plak, sbb tepon line aku kne barred..xleh anta msg nk gtau kwn aku tuh, nk postpone pertemuan..tp nk wat cane..tggu die je la kol..tp x kol2 pn mase tuh..hahaha

kul 6 lebeh smpai umah..mse tu smpt dah g byr kt metro kajang bil tepon..tp kne tggu sejam utk activate blk..
so xdpt lagi la nk msg die..x lame tu die kol..aku pn bersalah nk mintak penundaan tarikh..haha..
tp akhirnye ckp gak la..kwn aku tu pn kate 'OK2'..So lega la den..hehe

jd kesimpulannye, tu saje la ari aku berakhir..



iklan: kumpulan boboy xde plak pencalonan dlm muzik2 ye? heran aku..heheh

1 comment:

Miss Wanie said...

pertanyaan kpd iklan ko: boboy ade lagu baru ker?hahaha