Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 2, 2008

aku yg boring~

Tiru dr farah 6874 1CT

State weird things/ habits/ little known facts about yourself.-
The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own weird things/habits and little known facts.


1. xsuke spend duit utk brg2 komputer, spt laptop, mouse, hard disc..

2. suke beli baju tp x suke pakai.last2 pakai bju same je tiap kali kua..kdg2 baju
tuh x penah pakai lg, tp dah 2 3 org pinjam pakai..hehe


3. kalu nk beli baju, amek mase yg lame.sbb nk cr yg btol2 bkenan..ssh terima
perubahan dr segi fashion melainkan ade juru-runding

4. kalu g satu2 tmpt, ramai dpt kwn laki dr perempuan, mebe sbb perempuan neh suke
idop berpuak2 kot...

5. kalu blk umah, lagi byk duit abes drpd duduk utp smmgu sbb kne lyn ape yg adik
kecik aku nak..mentang2 tesco blkg umah jek..

6. berjalan slow, lari laju..caye x?haha

7. kalu minda dah set utk x suke seseorg, smpai bile2 xleh terima..nape ek gtu? hati
keras ke..hehe

8. money maker

9. suke bangat same kete satria gti yg ala2 sporty gtu..

10. berhajat nk beli kancil je sbb mase amek lesen kete, gne kete kancil..so aku rase
kemampuan aku pakai kete kancil je.len la mase amek lesen gne kete besa2
sket..kan kan?

11. x suke tggu bus atau teksi..kalu nk kuar jalan2, tp kne tggu bus atau teksi, rela
lg dok umah smmgu x kuar..hehe

12. kt umah, kalu boring tahap cipan pn, sekali kuar, smggu lagi br rase nk kuar
lagi..

13. x suke window shoping melainkan mmg nk beli brg..suke beli online jek..sng..

14. ade byk name pggilan kt utp..feza, fiza, pizza, bet, peeja, norhap, norhafi,
donat, uztazah (sume xley blah..haha)

15. x suke artis2 AF.. nyampah kalu ade rancangan utk dorg..

16. x suke cite bersiri..lmbt nk tggu abes..kalu tgk cite yg x bersiri pn, suke cpt2
kan cite tuh supaya cpt abes..pas abes xtau nk tgk cite pe dah..kembali boring..

17. mandi lame..xtau wat pe dlm bilik air..haha

18. stat g panggung wayang umo 18..mak x bg sosial2 sblm SPM..huhu

19. first time ceting mase tingkatan 4..org tnye 'asl' , aku jwb kajang..bile die
tnye 'asl' lg, aku reply 'td kan da jwb'..kuang3

20. org pertama yg aku tego mse mule smpai utp pas dpt ofer ialah rumet aku sndiri..

21. course yg di blacklist oleh aku dulu2 - medic & IT..Tgk pe da jd skang..huhu

22. penah bcite2 menjadi: uztazah, polis, akauntan, jutawan (cita2 yg aku tulis dlm
report card mase darjah 3), arkitek landskap.




xnk tag sape2..lalala~

2 comments:

Reiki said...

siap ada id lagi >_<

2&3: mcm mak-ku. Patutla asyik berkelahi ngan ku
6: ko lari laju, tapi xpernah nak lari utk org; suh kejar xmo
10: bukan ferrari ke?
11: kalo nak kuar ngan ko, lama gak ku kena tunggu. Nganganga...
14: pizza, donut & ustazah paling best. sila gantung kad nama
22: kalo ko jadi jutawan sedekah sedikit kat ku ye~

Anonymous said...

awal yang baik