Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 27, 2008

My 22nd Besday

Paper last aku kt UTP n My 22nd besday jatuh pada ari yg same..
26 nobemper..so dgn rasminya pd tarikh tu,aku dah jadi graduate student,
penganggur terhormat n da masuk 22 thn..dah besar rupenye aku..
seyes x pasan..hehe

so 12 tgh mlm mse besday aku tuh, kwn2 aku yakni osmet n rumet
telah merangka satu taktik kejutan utk aku..tp agak tidak menjadi disitu..
sbb boleh dihidu kejutan tersebut n mse tuh gak aku tgh down sbb sumthing yg menganggu mental aku jap..tp good effort kawan2..farah telah mmpersembahkan
nyanyian orkestra khas utk aku..seyes x penah dgr suara cm tuh..rase nk packing
blk umah trus mse tuh..=D

Mekaseh sume..love u all..mwuaaah~



mse neh tgh study arabic lagi..maklum ar nk exam esoknye kan..kaifa haluki?



ni kad rumet aku bg..tengkiuu baby wani~



rumet bg aku selendang gak..mcm tau2 jek aku teringin nk beli tp x beli2 gak..hehe..




suke bangat potret neh..potret la kunun [bg name gempak sket]..ni funa yg bg..sweet la funa..




kad ni pun funa kasi..mebe funa terharu kot dgn layanan yg aku bg kt die ari sebelum
die blk ari tuh..aku bg layanan first class kt die smpai rumet jeles..haha..funa lak walaupn dilihat rimas dgn layanan aku tp die ttp bg senyuman jaga ati..haha



kesimpulannye aku hepi malam tersebut..meninggalkan segera kedukaan yg dtg tanpa diduga sebelum genap 12 tgh malam ari itu..tong tong..(smbil memandang ke arah jam)

1 comment:

Miss Wanie said...

ko nk x bunyi kucing tuh?
bleh aku bg..wat kenang-kenangan..haha

baby wani???xley blah btol..meremang bulu roma aku..hahah

p/s: orkestra yg sgt sedap..smp tganggu fokus aku nk study sbb sedap sgttttttt (nasib baik x terngiang2 masa tgh jwb exam)