Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 13, 2008

lagu n kenangan

ni nk tulis name2 lagu yg bile aku play, aku otomatik akan teringt org2 ttentu..check it out~

ruffedge (bila rindu) - teringt rumet sbb die slalu bkk lagu neh mse kami kt v2..

Rafeah Buang & R.ismail ( gurindam jiwa) - teringt kt fiker sbb die yg send lagu neh kt aku..

rihanna (umbrella) & gwen stefani (the sweet escape)- teringt kat zaim sbb lagu neh aku slalu dgr melalui myspace die mse aku intern.mse intern
xde stok lagu dlm pc.

one republic (apologize) - teringt kt driving school sbb slalu dgr lagu neh mse nk tggu turn bwk kete

peterpan (mungkin nnti) - buddy..haha..dolu2 la

ukays ( disini menunggu disana menanti) - teringt kt cik kaizen

antz ( sebati) - teringt kenangan form 5

hasnol ( laguku untukmu) - teringt perjalanan blk kelantan melalui gerik

2 comments:

Miss Wanie said...

sgt terharuuuu...
dgr la lagu tuh slalu yer..

nk komen sket..lagu ukays tuh tjuknye di sana menanti di sini menunggu..yg ko tulih tu terbalik..
hahahah (gelak golek2)

peeja said...

oit, tu plak yg di tego ..haha..

gonna mish you..

aaaaaaaaaaaa~..malu..aku bkn lesbian..

aaaaaaaaaaaaaaa~