Fezza dan Faizal

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 19, 2008

Mempersembahkan kwn2 ICT sy~



Memperkenalkan org yg mula2 aku knl sejak menjejakkan kaki kt bumi UTP neh..x len x bkn farah syazana..aku knl die mase educamp batch 2 thn 2004.. mse tu aku ditakdirkan satu group interview dgn dia mse last day educamp..mse kitorg nk blah pas interview tuh die ckp "lepas neh dah x jmpe la kan kite"..aku pn angguk jek..tp mende tu x jadi kenyataan.kkitorg bkn saje bjmpe sekali lg, malah smpai abes sem kt utp neh, kami masih lagi bjmpe hatta die adelah coursemate aku, hosmate, goupmate utk bbagai2 projek dll lg..

Die adelah seorg yg dgr ckp..kalu aku nk nk wat eksperimen ape2 utk bakat aku spt make-up, jd bahan utk ditumbuk sbb nk pektis silat, dia adalah orgnye yg leh mmbantu aku..sporting n gile2..n nyaris2 mmg btol2 gila..haha..

Walaupn begitu, die juga adalah manusia kt utp neh yg byk kali aku gadoh.pergadohan berlaku setiap sem even mse tempoh praktikal walaupn tmpt praktikal x same pn..xpe ah. aku halal sume..maafkan ku syg~..=p..



Gadis kedua yg aku nk knlkan sape lg yg paling close ngan aku kt utp neh..Ini dia Noor syazwani..Kami menjadi rumet selama 8 sem berturut2 yakni 4 tahun suda~..walaupn begitu x aku x penah rase bosan mnjadi rumet die sbb die menepati cita rasa aku utk hidup bersama. aku yakin sume org kt utp neh meluat tgk kitorg slalu berdua jek...haha..g kelas sama, makan same, sume same2 (kecuali mandi)..tp nk wat cane..dah die rumet aku, mstilah kua makan ngan dia dll..kalu mkn ngan org len, tkt die kecik ati plak..haha..aku juge suke die sbb die jenis nk ikot aku g makan..kalu x, msti aku kne turun sorg2 je mkn..=(

kalu ade die dgn aku, aku jd seorg yg malas berdikari..selama kt utp neh, aku x penah susun jadual sbb aku tau die akan wat..hehe..die juge x reti marah..bile die marah, aku akan gelak..kdg2 aku ajar die cane nk marah org..

dia suke bg jwpan siot kt aku..benci2..tau la aku naif..ish2..dlm bilik kitorg suke bkk lagu masing2..xley bertolak ansur lgsung..masing2 suke genre yg len2..huuhu..
kitorg jarang ckp psl percintaan..kdg2 je..tp kitorg suke bincang isu rumahtanga, gosip hangat n dll..



yg neh name die nadirah..kitorg pggl nad je..die suke marah aku..n aku pn suke wat degil ngan dia n suke wat hal dlm kete die..haha..slalu nye kalu nk mtk tlg die, aku kne ckp elok2 n dia, n trus lari sbb x sanggup nk dgr respon dr die..kalu wat2 majuk ngan die, baru die nk tlg..haha..
so kwn2, aku da gtau rahsia cane nk lembutkan ati die..jgn gtau die k..ooops=p




yg neh fadzilah..kalu dlm kelas die pggl aku feza..tp jejak je kaki kt kawasan silat, otomatik die akan pggl aku dgn name 'Bet'..sbb name bet hanye utk kwn2 silat shj..
even satu course, tp mule knl lg sbb masuk silat same2..dulu penah rapat kjap mase ade krisis scandal antara dak silat..hoho..penah g umah die mse sukan silat dolu2..baik bdknye..hehe..




yg comel neh plak ayunie..satu geng ngan fad n funa..dolu2 ingtkan die sombong..tp rupe2nye mmg btol..haha..xde la..die x sombong..segan nk mtk tlg ngan die tp last2 mtk gak..



yg neh norfarhana...kitorg pggl die funa jek..dulu2 x rapat sgt..tapi sejak jd hosmet neh br la ok sket..slalu jd tmpt aku ngadu masalah tmpt mslh komputer yg remeh temeh..hehe..dulu kitorg idop berpuak2..aku, rumet n farah satu puak.. funa, yunie n fad plak satu puak len..huhu..dak pmpuan it da la sket..ade ati nk idop berpuak2..skang neh dah ok sume..smakin rapat..da nk last2 baru kamceng kan..hehe..stended~..



*gmba asal telah diremove atas sbb2 tertentu*
ni la owner blog neh..gmba sume nk mcm model jek..kdg2 nyampah ngan diri sndiri..haha..sape2 yg kwn ngan aku, bile cite kesah silam, dorg msti ckp aku neh sombong..xla..aku x sombong..aku sombon jek..



ict july 04



gembira kah kami utk meninggalkan UTP nEH..? pk la sndiri~

8 comments:

Miss Wanie said...

rumet, ko tulih ngan ati yg ikhlas lg suci murni keR?
aku nk terharu nih...hahaha

peeja said...

mstilah ikhlas baby..kan ke aku tulis smbil dgr lagu..kalu aku tulis smbil dgr lagu, msti feeling abes..so terkuar ar sume isi ati aku selama neh..

Reiki said...

Aii, nie yang rasa nak marah pizza nie. Apasal la ku xtinggalkan ia je tadi kat chancelor complex =_=

Ape2hal, trimas je la ada post pasal ku. Jangan lupa bayar komisen ye~

Farah Syazana said...

Aaaaaaa..rasa nak menjerit kejap!!

Aku nyaris2 jd gile.tapi naseb baik x jadik. Tapi, mmg penah sbnrnye..

Tq yeh bebeh..

Sama ler..mintak ampun pak, dari ujung rambut(tapi pki tudunnnn,jd TNTM,bukak japs)..smpi le ujung kuku kaki..

Ashraf.K said...

huiyo... tuan punya blog ni pose paling ngancam...

btw apsal fad makin kurus? saya mahukan fad yg kokomok...

NurFiera Mohd Zain said...

slm feza
sy ni fiera
mohon izin add blog awk kt blog sy eh..hehe

keep in touch n epi graduating :)

p/s:ske bc blog awk..aytnye bershaje..cm lwk+epi je sntiase ..huhu

:)

chillsberry said...

nak berkenalan dgn ayunie boleh?

peeja said...

blh chillsberry..silakan..

yuniee~..ade org nk knl ngn ko..ko nk knl ngan die x? msti xnk kan..hahaha